
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
Měl jsme ho taky ted mám SE neo,ta osmistovka byla skvěla mašína,zaujala mě svou odolností kdy mi 2 krát vypadl z druheho patra,spadl mi do záchodu nebo mi nespočekrát spadl 

-> kraska98:
jo SE K800i takový krám starý - peníze co vydělám jdou do auta, takže na mobil moc nezůstane 




jj hezký vítězství,akorát ten stím porschakem tam zapoměl zařadit jedničku
Máš SE k800i ?

Ahoj, já jen pevně doufám Tome, že takto jedinečné auto, jako je tvé GLS M1 s tím zvláštním interiérem zachováš úplně v origo stavu včetně čla,blatníků,interiéru. Takové auto ti minimálně všichni eMkaři mohou závodit, chovej se k němu slušně s láskou i když je to tvé první auto netuň ho prosím. Třeba se brzo zase uvidíme na nějakém srazu a proberem to.
Prohlížím si akorát všechny nový modele škodovek a říkám si tak dvě, tři věci. Jsou pěkný mají mohutné karoserie, ujedeš s tím taky hodně km, ALE jakmile se na tom něco posere tak na to můžeš jen smutně koukat byť si i vyučený mechanik. Další věc tyto tak říkajíc auta mají životnost 10let, neustále je výrobci obměňují za nové modele a už né po 10letech nýbrž po roce.
Co tím chci vším říct je, že nikdy to nebudou veteráni a nikdo na ně vzpomínat nebude! Jsou to auta bez duší na jedno použití a když nebudu srovnávat po finanční hodnotě, tak stará škodovka je a bude víc a víc cennější.
Co tím chci vším říct je, že nikdy to nebudou veteráni a nikdo na ně vzpomínat nebude! Jsou to auta bez duší na jedno použití a když nebudu srovnávat po finanční hodnotě, tak stará škodovka je a bude víc a víc cennější.

Nádherná 

Hodláš zase nasadit m1 čelo ?
-> kraska98: dá se tomu tak říct no
ale té černovlásce se škodověnka líbila 


tvoje nabíječky ?

-> ŠKODA 120 GLS: Sakra to neee
koukám že i blaťas to schytal.Držím palce při doladění odstínu,u bílé jsou rozdíly nejmíň,vidět,ale i tak

-> ŠKODA 120 GLS: s těma poklicema malejma a hezkýma diskama to vypadá hned líp,ty celoplošný se mi nikdy nelíbily
-> ŠKODA 120 GLS: Gratulujem! Postupne z krásne originálnej GLSky robíš úplne obyčajnú škodovku.
-> kraska98: sportovněji
to myslíš to číslo 109




Wow,to sundání poklic tomu hodně pomohlo vypadá to
Sportovneji,ale přitom je to furt originál,dej víc fotek
Sportovneji,ale přitom je to furt originál,dej víc fotek
Tak ta změna poklic hodně prospěla 

-> ŠKODA 120 GLS: ty kokos,velmi pekna ulozenka



-> ŠKODA 120 GLS: Už zase?




-> peti: vole 
